Proces podávání žádostí o zaměstnání
Jak se stát součástí společnosti Woolworth Česká republika s.r.o.
Proces podávání žádostí o zaměstnáníPráce na naší prodejně
Naše prodejny jsou srdcem naší společnosti. O spokojenost našich zákazníků se každý den stará několik tisíc zaměstnanců. Hledáme lidi, kteří jsou odhodlaní a zapálení pro svou práci. A také lidi, kteří chtějí růst s námi a nebojí se nových výzev


Příležitosti pro tvůj rozvoj
Tvůj profesní růst je pro nás velmi důležitý – u nás to pro tebe nemusí skončit u pokladny.
Pokud máš talent a motivaci, rádi ti nabídneme příležitosti k postupu v oblasti prodeje. Ve Woolworth uslyšíš mnoho úspěšných příběhů. Z pokladního vedoucím prodejny a z vedoucího prodejny oblastním manažerem – i tak může vypadat tvoje cesta, pokud si nás vybereš za svého zaměstnavatele!

Moderní vybavení

Příjemná pracovní atmosféra
Náborový proces
Jak se stát součástí společnosti Woolworth Česká republika s.r.o.:
- Online žádost – prvním krokem je zaslání životopisu online. Pokud si nejsi jistý/á, jak na to, podívej se na naše tipy pro uchazeče.
- Výběrové řízení– po odeslání svého životopisu dostaneš e-mailem potvrzení o přijetí. Tvoji žádost zpracujeme co nejrychleji a ozveme se ti.
- Osobní pohovor – pokud tvůj profil odpovídá požadavkům na danou pozici, domluvíme si s tebou schůzku.
- Rozhodnutí o přijetí a podpis smlouvy – pokud během osobního pohovoru jeden druhého přesvědčíme, potvrdíme ti přijetí a následně obdržíš smluvní dokumenty.
Tipy pro uchazeče
Chceš se stát součástí našeho týmu? Pak nám svým životopisem dej o sobě vědět. Následující tipy ti pomohou se co nejlépe připravit na podání žádosti:
Životopis:
- Uveď své předchozí zkušenosti v chronologickém pořadí
- V životopise by nemělo chybět aktuální datum a tvůj podpis
- K žádosti můžeš přiložit fotografii, ale použij prosím profesionální fotografii, ne selfie nebo snímek z dovolené
- Můžeš přiložit pracovní reference a další relevantní dokumenty
Osobní pohovor:
- Obleč se adekvátně k této příležitosti, ale tak, aby ses cítil/a pohodlně
- Projev zájem tím, že budeš dobře informovaný/á a budeš klást otázky
- Vždy se cení dochvilnost
- Neměj obavy z nervozity – dodá ti na autentičnosti
Tvoje otázky ještě nejsou zcela zodpovězeny? Pak se podívej na naše FAQ.
Onboarding
Chceme ti zajistit hladký a příjemný start do nového zaměstnání pomocí komplexního onboardingového procesu.
První týden v práci
Během prvního týdne obdržíš všechny potřebné informace o společnosti Woolworth, práci na prodejně, pracovní oblečení a úvodní příručku.
Obecné otázky
Pro podání žádosti o zaměstnání použij tlačítko „Žádost o zaměstnání“ a pošli nám svůj životopis e-mailem. Vezmi prosím na vědomí, že životopisy v jiné než elektronické formě nevracíme a že může dojít k prodlevě v naší odpovědi.
Aby byl celý proces co nejjednodušší, potřebujeme od tebe v prvním kroku pouze tvůj životopis.
Upozorňujeme, že dokumenty můžeme zpracovávat pouze v následujících formátech:
.docx
.pdf
.jpg
.png
Maximální velikost souboru: 5 MB na soubor
Po odeslání životopisu již bohužel není možné provádět změny.
Sídlo společnosti Woolworth Česká republika s.r.o. se nachází v Praze
Pokud máš zájem o více pozic, můžeš se o ně ucházet samostatně. Ujisti se, že jsi u každé pozice podal/a kompletní žádost.
Pokud v naší nabídce pracovních míst nenajdeš vhodnou pozici, můžeš nám zaslat žádost z vlastní iniciativy e-mailem pomocí tlačítka „Žádost o zaměstnání“.
Vaše žádost podléhá ochraně osobních údajů podle čl. 6 I písm. f) GDPR. Další informace o ochraně osobních údajů najdete zde.
Otázky ohledně práce na prodejně
Pracovní doba se liší v rámci naší otevírací doby od pondělí do neděle. Plánování je flexibilní v koordinaci s tvým týmem a s ohledem na tvoji časovou flexibilitu
U nás můžeš začít od 18 let.
Pokud tvůj profil odpovídá inzerované pozici, můžeš k nám přestoupit i z jiného oboru.
Možnosti povýšení v rámci pracovního místa na prodejně posuzujeme individuálně. Je však možné postoupit z pozice prodavače na manažera prodejny (trainee program), vedoucího prodejny a nakonec na oblastního manažera.